nuffang

pembolg himpunan terbaik ini memohon kerjasama pembaca blog supaya mengabaikan iklan yang tidak menutup aurat dan seakan dengan ye..

TAJAAN HIMPUNAN TERBAIK

Jumaat, 10 Jun 2011

himpunan lawak terbaik... Ayam vs Kambing


Pada suatu petan,ayam telah bersiap-siap untuk ke rumah kambing, untuk mengajak kambing ke Bandar. Bila sampai di kediaman kambing, ayam pun menyapa sahabatnya itu.

Ayam: Hai Bing, Apa kabar?

Kambing: Khabar baik Ya,! Wah! Bukan main lagi kau Yam, nak ke mana tu? Segak sungguh hari ni.

Ayam: Nak pergi karoke di bandar. Nak ikut Tak?

Kambing: Terima kasih je! Hari ni saya ada urusan sikit. Yam! Aku Tanya sikit boleh tak?

Ayam: Boleh apa salahnya?

Kambing: Ko ni memang smart dan bergaya, hensem pulak tu!

Ayam: Terima kasih (Ayam tersengih dan tersenyum apabila mendapat pujian dan kambing).

Kambing: Tapi! (Kambing tersenyum)

Ayam: Tapi kenapa? (Ayam terkejut)

Kambing: Ye la! Harap muka smart dan hensem je! Tapi tak pakai kasut! He! He! He! (Kambing ketawa)

Ayam : Ko kutuk aku ye. Ko tu lagi teruk!

Kambing: Aku teruk! Apesal pulak!

Ayam : Nampak macam alim. Ada janggut. Tapi suka tunjuk telur... macam orang sewel... Kah! Kah! Kah! (Ayam ketawa dengan kuat, tanda rasa puas hati)

Kambing: (Ayam ni aku tanduk baru tau – dalam hati)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...