nuffang

pembolg himpunan terbaik ini memohon kerjasama pembaca blog supaya mengabaikan iklan yang tidak menutup aurat dan seakan dengan ye..

TAJAAN HIMPUNAN TERBAIK

Selasa, 30 November 2010

Restoran Tandas

ari kita sama-sama lihat gambar-gambar dalam restoran ini (jangan cepat rasa muntah2 ye..tahan dulu.)
Kalau terus terberak kat kerusi ni tak boleh ke?hehehe.

Sedap betul ko ni ek? ko tak rasa ko tengah makan najis ke tu?


Aku kalau nampak gambar mcm ni aku rasa aku terus keluar pi cari kedai lain.

Aku rasa mamat ni diberi gaji lumayan kot sampai sanggup nak kerja kat restoran nih.

Ada ke najis manusia sebesar macam ni?

Ushh, sedapnya ko makan ni ek? Kalau free pun aku takda seleralah...

Itu dari sudut pemandangan dan keadaan restoran, tentang Halal Haram makanan tu lum dipastikan lagi.... Ushhh, dunia ini penuh dengan warna warninya..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog