nuffang

pembolg himpunan terbaik ini memohon kerjasama pembaca blog supaya mengabaikan iklan yang tidak menutup aurat dan seakan dengan ye..

TAJAAN HIMPUNAN TERBAIK

Jumaat, 19 November 2010

kisah perempuan bodoh.

salam..
sungguh agak kasar bunyinye tajuk entry saya hari ni..
tapi bagi saya sangat sesuai perkataan ini saya tempekkan di dahi seorang perempuan paling bodoh di abad ni..
yang berstatus warga negara Malaysia..

masihkah kau orang semua ingat kat pompuan ni?
yang boyfrennye telah membunuh anaknya sendiri?
tapi menurut satu akhbar tempatan.
pompuan ni sayang lagi boyfren dia tu.
haih?
ko lagi bijak dari hakim yang jatuhkan ukuman ke?


haih perempuan.kau tau aku nak pecah kepala nak jatuhkan hukuman orang yang bunuh anak kau, beria2 aku nak bela nasib anak kau. kau boleh sayang2 lagi depan aku? tengok sampai uban rambut kerinting aku duk pikir tau tak?

agaknye itu kata pak hakim kita...
kalu saya lah pak hakim, saya jatuhkan dia hukuman mati beregu. atau berkumpulan.

Berita Harian Online | Pemandu teksi bunuh budak ke tali gantung

saya setuju hukuman ni.
alhamdulillah selesai juga..
al fatihah buat adik safia umairah..
saya sedih kanak2 diperlakukan begitu rupa..

sebab sekarang saya kerja di bahagian doktor gigi kanak kanak..

i love child..

satu je soklan saya nak tanya mak budak ni..

kau mak manusia atau mak hewan?

nasib baik aku tak cakap macam Kasim Selamat dalam filem Ibu Mertuaku..
" alangkah bagusnya kalau kau di lahirkan sebagai minatang~~"

tapi aku tak sanggup..
sebab aku dalam belog ni..aku kontrol sket lah..

hahaha...
selamat menghabiskan masa dengan boifren kau.

yang pasti, anak kau dah kat syurga..
boifren kau...aku tak pastilah..hanya Allah yang tau..
tapi kau pon dah leh agak lah..
kau pilihlah..
nak jumpa anak kau ke boifren kau nanti..

moral: carilah lelaki yang penyayang dan beriman untuk memimpin keluarga.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog