nuffang

pembolg himpunan terbaik ini memohon kerjasama pembaca blog supaya mengabaikan iklan yang tidak menutup aurat dan seakan dengan ye..

TAJAAN HIMPUNAN TERBAIK

Jumaat, 19 November 2010

Doa dariku...

doa dari ku..

Ya Allah ya tuhanku, selamatkanlah aku dari bahaya kekafiran dan kesesatan yang nyata didalam zaman ku ini. Ya Allah didalam proses aku belajar mengenalimu aku berasa ragu-ragu sedangkan aku tidak mengetahui kenapa itu berlaku. Engkau maafkanlah diriku ini.

Ya Allah,sepanjang hidupku ini telah banyk kebaikan-kebaikanMu terhadap diriku dan begitu banyaknya nikmat yang Engkau berikan tetapi aku lupa mensyukuri pemberianMu bahkan aku menderhakai kewajipan-kewajipan yang patut aku laksanakan untukMu. maafkanlah diriku Ya Allah. setiap kali Engkau memandangku dengan pandangan kasih sayangmu tetapi aku buat tidak tahu malah aku memejamkan mataku ini, tidak mempedulikan pandanganmu. maafkan aku.

Ya Allah sesungguhnya aku benar-benar bermohon ampun kepadaMu atas tindakanku selama hidupku ini telah banyak mempersia-siakanMu. aku telah banyak membuat noda-noda kemaksiatan tetapi engkau tidak pernah sekalipun memperlihatkan tindakan kemaksiatanku itu kepada seseorang pun melainkan Engkau sahaja Yang Mengetahui Sesungguhnya Engkaulah Tuhan Yang Amat Penyayang. dan kini aku telah terima cahaya hidayahMu, janganlah setelah aku menerima cahaya ini Engkau putuskan dengan mengembalikan kesesatan kepadaku kembali kerana aku tidak sanggup untuk menempuhi kesesatan itu sekali lagi Ya Allah.

Ya tuhanku,engkau pandanglah aku dengan pandanganmu, engkau pandanglah aku dengan pandanganmu, engkau pandanglah aku dengan pandanganmu. aku senantiasa mengharapkan pandangan kasih sayangmu itu kepadaku dan aku tidak akan memejamkan mataku lagi setelah engkau memandangku dan akhir sekali Ya Allah. Engkau lindungilah aku dengan perlindungan rahsiamu dari segala perkara-perkara yang tidak diingini, kasihanilah, sayangilah, dan ampunkanlah dosa-dosaku yang lalu Ya allah. Sesungguhnya hanya kepadaMu sahajalah aku serahkan jiwa dan raga serta seluruh kehidupanku terhadapaMu. Engkaulah sebaik-baik pelindung dan penolong buatku..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog