nuffang

pembolg himpunan terbaik ini memohon kerjasama pembaca blog supaya mengabaikan iklan yang tidak menutup aurat dan seakan dengan ye..

TAJAAN HIMPUNAN TERBAIK

Selasa, 16 November 2010

Anjing Israel Dilatih Menerkam Orang yang Melaungkankan “Allahu Akbar''

Anjing Israeil Dilatih Menerkam Orang yang Melaungkan “Allahu Akbar”



Jerusalem – Dr. Ahmed Tibi, wakil Arab di parlimen Israel Knesset mengatakan  bahawa pasukan p Zionis Israel telah melatih “kumpulan  anjing” khusus untuk menerkam dan menyerang setiap orang yang berteriak “Allahu Akbar”.

Dalam pertemuan dengan perbincangan dengan Menteri Keamanan Dalam Negeri Israel, semalam, Tibi mengatakan, “Bagaimana Anda melatih anjing-anjing Anda untuk menyerang  orang Arab?! Apa sebenarnya yang menakutkan Anda tentang kefahaman  agama dan iman “Allahu Akbar”?!”
Tibi meneruskan  pertanyaannya dengan mengatakan, “Apa yang Anda latih terhadap anjing-anjing Anda untuk bertindak jika melewati sebuah masjid atau kaum Muslimin yang sedang solat dan melaungkankan “Allahu Akbar”?!”
Tibi telah mengejutkan parlimen “Knesset” Zionis dengan perkataannya tentang masalah ini. Dia menerangkan di depan sejumlah anggota parlimen dengan mengatakan, “Apakah Anda belum mendengar salah seorang pemimpin tentera  yang menghadiri sebuah festival, menampilkan anjing-anjing tersebut dan menerkam seorang pelatih yang berteriak “Allahu Akbar”? Sampai di mana Anda dan sudah sejauh mana Anda mendarat?!”
Tibi kemudian melanjutkan, “Anda takut dengan kata “Allahu Akbar” dan berusaha melawannya?! Saya katakan kepada Anda semua: Allahu Akbar.” Dan dia pun mempertanyakan dengan marah, “Apakah ada anjing yang Anda bawa yang akan menerkam saya?!”



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog